Szkolenia i Warsztaty
Mając świadomość wagi uczciwego i partnerskiego traktowania Klientów w celu budowy długotrwałych relacji biznesowych, dokładamy wszelkich starań, aby szkolenia prowadzone przez współpracujących z nami ... Czytaj dalej
Asesor Ewaluacja i Rozwój od początku swojego istnienia tj . od roku 2007 za jedną z głównych gałęzi swojej działalności uznaje szkolenia i doradztwo. Nasze doświadczenie obfituje w zrealizowane projekty, których istotnymi częściami były szkolenia przeprowadzane dla pracowników, współpracowników i kontrahentów naszych Klientów. Wiele z tych projektów zostało sfinansowanych ze środków unijnych. Wśród szkoleń, które wielokrotnie przeprowadzali nasi trenerzy i eksperci są szkolenia związane z:
1. obszarem zarządzania:
a. zasobami ludzkimi
b. projektami.
c. sprzedażą
d. marką
e. jakością
f. środowiskiem
g. bezpieczeństwem
2. pozyskiwaniem konkretnych umiejętności z obszaru nowoczesnych technologii
3. budowaniem wizerunku i marketingiem
4. podnoszeniem kwalifikacji przez nauczycieli i trenerów
5. pozyskiwaniem środków unijnych
Wszystkie nasze programy szkoleniowe są poddawane ewaluacji zgodnie z modelem Kirkpatricka, który jest najbardziej rozpowszechnionym modelem, służącym do mierzenia efektywności szkoleń na czterech poziomach z wykorzystaniem metod zakładających rozłożenie pomiaru efektywności szkolenia w czasie. Model Kirkpatricka zakłada pomiar efektywności szkolenia na czterech poziomach:
Poziom I – inaczej nazywany poziomem „Reakcji” pracowników na szkolenie . Poziom ten służy do oceny zadowolenia pracowników, mierzy ich zainteresowanie odczucia i opinie dotyczące szkolenia. Pozwala zdiagnozować błędy i niedociągnięcia organizacyjne.
Poziom II - inaczej nazywany poziomem "Uczenia się". Poziom ten służy do badania nowych umiejętności i nowej wiedzy zdobytych przez pracowników podczas szkolenia.
Poziom III – inaczej nazywany poziomem „Zachowania” . Ocena przeprowadzana na tym poziomie wiąże się z obserwowaniem pozytywnych zmian w zachowaniu uczestników szkolenia. Dotyczy on wykorzystania w praktyce nabytej wiedzy i umiejętności. Elementami podlegającymi ocenie mogą być: jakość pracy, wzrost wydajności pracy, lepsze wykorzystanie czasu pracy.
Poziom IV – inaczej nazywany poziomem „Organizacji”. Na poziomie tym bada się jakie efekty przyniosło szkolenie a uzyskane wyniki są kryterium służącym ocenie skuteczności szkolenia.
Mając świadomość wagi uczciwego i partnerskiego traktowania Klientów w celu budowy długotrwałych relacji biznesowych, dokładamy wszelkich starań, aby szkolenia prowadzone przez współpracujących z nami ... Czytaj dalej
Programy są programami ogólnymi ale przy każdym staramy się wprowadzić informację dla kogo szczególnie są to programy dedykowane Czytaj dalej
Programy szkoleniowe szkoleń zamkniętych dedykowanych do konkretnych potrzeb naszych KLientów korporacyjnych i instytucjonalnych mogą być poprzedzone przeprowadzoną przez zespół naszych ekspertów analizą potrzeb.... Czytaj dalej